הכנה למבחני מנהיגות

רוצים להיות מנהיגים? ייעדו את עצמכם לתפקידי ניהול.

מבחני מנהיגות בנויים בעיקר בכדי להעריך מנהלים קיימים או מועמדים חדשים לתפקידי ניהול. ביום המיון ינסו המעריכים לעמוד על טיבם של היכולות, המוטיבציה והניסיון הניהולי של המועמדים:

  • כמה כפופים היו למועמד/ת?
  • כמה שנות ניהול יש למועמד/ת?
  • עם אילו מורכבות ניהוליות התמודד/ה?
  • מהם יכולות הניהול של המועמד/ת?
  • מהי מוטיבציית הניהול האמתית של המועמד/ת?

הערכה זו מתבצעת בעזרת מבחני אישיות והתרשמות מיום המבחנים, כאשר ישנם מספר מבחנים מקובלים בשוק. כלי נוסף שעומד לרשות הבוחנים הינה זיהוי וקטלוג סגנון ניהול המועמד.

ערכת ההכנה של Be Ready כוללת מבחן, שאלון והסבר על מה מעסיקים מחפשים במנהל אותו הם רוצים לגייס לחברה. המשך הדרך הניהולית שלך מתחילה כאן.


גיא מדר

מייסד BE READY פסיכולוג תעשייתי, בעל תואר שני (M.S.C) מהטכניון
ובעל ניסיון רב במיון עובדים.

חבילת הכנה מלאה און ליין ליום מיון לעבודה

דגשים ליום מיון

יום המיון מעורר סלידה בקרב הנבדקים – ובצדק ! ניתן להפוך את הקושי של כלל הנבדקים ליתרון האישי שלך. בערכת ההכנה נסביר על מה מסתכלים הממיינים, מה מצפים מאתנו, היכן רצוי להשקיע ואיך מגיעים מוכנים!

להרחבה  

הכנה למבחנים פסיכוטכניים

מבחנים אלו בודקים את יכולות המועמד/ת במגוון תחומים. הערכה כוללת "ארגז כלים" המסביר כיצד רצוי לגשת לשאלות, יחד עם מספר רב של מבחני תרגול.

להרחבה  

הכנה למבחני אישיות

מבחני האישיות בודקים את האופי, עמדות, הרגלים ונטיות של המועמד/ת. בערכה קיימים מבחנים והסברים עליהם, מה מצפים מאתנו וכיצד נמנעים מטעויות.

להרחבה  

הכנה למבחני מנהיגות

בתפקידים ניהוליים נהוג לבחון את כושר המנהיגות של המועמדים ולשייך אותם לסגנונות מנהיגות נפוצים. בערכה נרחיב על הסגנונות הנ"ל ונתרגל שאלון ומבחן מנהיגות.

להרחבה  

הכנה לראיון אישי

מטרת הראיון היא להכיר את המועמד/ת טוב יותר ולבחון סוגיות שעלולות לפגוע בהתאמה לתפקיד. הערכה מתמקדת בנושאי הליבה של הראיון, בהכנה אופטימלית לשאלות ובהפניה לסרטוני המחשה.

להרחבה  

הכנה לדינמיקה קבוצתית

דינמיקה קבוצתית (או בשמה המוכר יותר – מרכז הערכה) הינו שלב משמעותי מאד בתהליך המיון, כיון שהוא מספק אינדיקציה אותנטית להתנהגות במקום העבודה. בערכה נסביר מה באמת מצפים מאתנו במהלך הדינמיקה.

להרחבה  

מחיר החבילה 250

לרכישה

הכנה פרונטלית
עם פסיכולוג לראיון אישי

הכנה הכוללת ראיון עם פסיכולוג וקבלת משוב אישי. מפגש זה צפוי להעלות נקודות חוזקה וחולשה בקרב המועמדים, במטרה לשפרן לקראת הראיון הקובע.

לבחירת תאריך   

מחיר החבילה

600

לרכישה

הכנה פרונטלית
עם פסיכולוג לדינמיקה קבוצתית

נדמה דינמיקה קבוצתית עם מועמדים נוספים ופסיכולוג, עם הפסקה באמצע לחלוקת נקודות אישיות לשיפור, המשך בדינמיקה וחלוקת נקודות לשיפור ושימור בסיום התהליך.

לבחירת תאריך   

מחיר החבילה

600

לרכישה

אופציות נוספות

750 

ערכת ההכנה האינטרנטית + הכנה לראיון אישי או לדינמיקה קבוצתית עם פסיכולוג.

* לרכישת החבילה יש להזמין את שני המוצרים

1000 

הכנה לראיון אישי עם פסיכולוג + הכנה לדינמיקה קבוצתית עם פסיכולוג.

* לרכישת החבילה יש להזמין את שני המוצרים

1150 

ערכת ההכנה האינטרנטית + הכנה לראיון אישי עם פסיכולוג + הכנה לדינמיקה קבוצתית עם פסיכולוג.

* לרכישת החבילה יש להזמין את שלושת המוצרים


ממליצים

אילן רויטמן

עם גיא עברתי סדנא יומית הכוללת הכנה לראיון פרונטאלי, דינמיקה קבוצתית עם מועמדים נוספים, שיחה אישית, הכוונה מקצועית ומשוב בסיום הסדנא. אני ממליץ בחום על שירותיו של גיא לכל מועמד/ת לעבודה, גיא קשוב, הוא יד מכוונת, ומאחוריו שנות קריירה רבות וניסיון בהכוון תעסוקתי ובבניית ביטחון לקראת מהלך של חיפוש עבודה.

דלית חגי

עברתי עם גיא הכנה ליום מיונים שכללה הכנה לראיון אישי, דינאמיקה קבוצתית והכוונה מקצועית למבחנים. גיא הכין אותי עד הפרט הכי קטן ונתן לי הרבה ביטחון. ההכנה הייתה ממוקדת, ברורה ומתאימה לי אישית. אני לא מאמינה שהייתי מצליחה להגיע מוכנה ברמה הזו אילולא גיא.

הראל לוי

גיא נתן לי הנחיות נכונות, טיפים כיצד להתראיין ולעבור ראיונות עבודה, להתגבר על פחדיי ומשוכות רבות בדרך, הנחה אותי בשפת גוף בראיון, ועזר לבנות ביטחון, דבר שעזר לי מאד, ובתוך 3 חודשים מפגישתנו מצאתי את מקום עבודתי הבא.

צריך הכוונה אישית ע"י נציג? צור קשר עוד היום